


Οι μαθητές της Β’ τάξης του σχολείου μας επισκέφτηκαν το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και συγκεκριμένα το Τμήμα Φυσικής, στο πλαίσιο του μαθήματος της Φυσικής, όπου είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν εντυπωσιακά πειράματα Φυσικής και Φυσικοχημείας.
Με την καθοδήγηση των εξαιρετικών εκπαιδευτικών κ. Μπουρλίνο Θανάση και κ. Μάρκου Τάσο, οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με τον κόσμο της επιστήμης με τρόπο βιωματικό και ιδιαίτερα ενδιαφέρον.
Η εμπειρία αυτή αποτέλεσε μια πολύτιμη ευκαιρία μάθησης και έμπνευσης για όλους!
Ευχαριστούμε θερμά για τη φιλοξενία και την εξαιρετική παρουσίαση!



Τη Δευτέρα 16/3/2026 οι μαθητές της Γ’ τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο 2ο Ε.Κ., όπου είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για σημαντικούς επαγγελματικούς τομείς και τις προοπτικές που αυτοί προσφέρουν.
Συγκεκριμένα, γνώρισαν από κοντά τους τομείς:
• Υγείας – Πρόνοιας και Ευεξίας
• Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος
• Διοίκησης και Οικονομίας
• Δομικών Έργων, Δομημένου Περιβάλλοντος και Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού
Οι μαθητές συμμετείχαν με ενδιαφέρον, έκαναν ερωτήσεις και απέκτησαν πολύτιμες γνώσεις που θα τους βοηθήσουν στον επαγγελματικό τους προσανατολισμό.






Μια μοναδική εμπειρία ζήσαμε χθες στο Παρίσι, όπου το σχολείο μας συμμετείχε στο 5ο Διεθνές Μαθητικό Συνέδριο της ELEMASYN με 33 μαθητές και μαθήτριες και 4 συνοδούς καθηγητές.
Οι μαθητές μας παρουσίασαν με ενθουσιασμό τη δημιουργική τους εργασία: ένα πρωτότυπο ημερολόγιο εμπνευσμένο από εκθέματα του Μουσείου του Λούβρου. Μέσα από τη μελέτη σπουδαίων έργων τέχνης, ταξίδεψαν στον κόσμο της ιστορίας και του πολιτισμού και τα μετέτρεψαν σε μια όμορφη και δημιουργική πρόταση.
Ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία γνώσης, συνεργασίας και εξωστρέφειας, που έδωσε στους μαθητές μας την ευκαιρία να παρουσιάσουν τη δουλειά τους σε ένα διεθνές περιβάλλον και να ζήσουν από κοντά το κλίμα ενός μεγάλου μαθητικού συνεδρίου.
Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς για την εξαιρετική παρουσία και τη δημιουργικότητά τους.




Με αφορμή την Ημέρα Φιλάθλου, όπως έχει οριστεί από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού για τον μήνα Φεβρουάριο, το σχολείο μας διοργάνωσε ενδο σχολικούς αγώνες ποδοσφαίρου την Πέμπτη 26/2, προάγοντας τις αξίες του ευ αγωνίζεσθαι, του σεβασμού και της συνεργασίας.
Στο πλαίσιο των δράσεων, πραγματοποιήθηκαν αγώνες μεταξύ των μαθητών της Β΄ και της Γ΄ τάξης, σε κλίμα ενθουσιασμού και υγιούς ανταγωνισμού. Οι μαθητές αγωνίστηκαν με πάθος και ομαδικό πνεύμα, επιδεικνύοντας αθλητική συμπεριφορά και σεβασμό στους κανόνες του παιχνιδιού.
Ιδιαίτερη ζωντάνια στην εκδήλωση έδωσε η παρουσία μαθητών και εκπαιδευτικών στην «κερκίδα», οι οποίοι υποστήριξαν τις ομάδες με ενθουσιασμό, διατηρώντας σε όλη τη διάρκεια των αγώνων φίλαθλο και πολιτισμένο κλίμα.
Η συγκεκριμένη δράση ανέδειξε τον αθλητισμό ως μέσο διαπαιδαγώγησης και ενίσχυσης των δεσμών της σχολικής κοινότητας, υπενθυμίζοντας ότι η αξία της συμμετοχής, της προσπάθειας και του σεβασμού υπερβαίνει το αποτέλεσμα.
Το σχολείο μας θα συνεχίσει να υλοποιεί πρωτοβουλίες που καλλιεργούν την αθλητική παιδεία και ενδυναμώνουν το αίσθημα της συλλογικότητας και της ευγενούς άμιλλας.

