Ο καθιερωμένος αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.

Ο καθιερωμένος αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς. Στην τελετή παρευρέθηκαν οι μαθητές, οι καθηγητές και οι γονείς, ενώ τον αγιασμό τέλεσε ο ιερέας της ενορίας μας. Με τις ευχές του για υγεία, πρόοδο και δημιουργικότητα, έδωσε σε όλους δύναμη και αισιοδοξία για τη χρονιά που ξεκινά.

Η Διευθύντρια και οι καθηγητές απηύθυναν θερμό καλωσόρισμα στους μαθητές, ιδιαίτερα στους νεοεισερχόμενους της Α΄ Γυμνασίου, ευχόμενοι επιτυχίες, καλή συνεργασία και ένα σχολικό έτος γεμάτο γνώση και δημιουργία.

Η τελετή ολοκληρώθηκε σε κλίμα χαράς και συγκίνησης, σηματοδοτώντας την αρχή μιας ακόμη γόνιμης σχολικής χρονιάς.

Αγιασμός – Έναρξη νέας σχολικής χρονιάς

Αγαπητοί μαθητές και γονείς,

Την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025 στις 8:30 π.μ. θα πραγματοποιηθεί ο Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς στο 8ο Γυμνάσιο Ιωαννίνων.

Με χαρά σας περιμένουμε όλους, για να ξεκινήσουμε μαζί μια όμορφη και δημιουργική χρονιά! Ιδιαίτερα καλωσορίζουμε τα παιδιά της Α΄ Γυμνασίου, που για πρώτη φορά θα γίνουν μέλη της σχολικής μας οικογένειας.

Ευχόμαστε σε όλους υγεία, πρόοδο, νέες εμπειρίες και πολλές χαρούμενες στιγμές μέσα στη σχολική καθημερινότητα.

H Διευθύντρια και ο Σύλλογος διδασκόντων

Αμέσως μετά τον αγιασμό, οι μαθητές θα χωριστούν σε τμήματα και θα παραλάβουν τα βιβλία τους για τη νέα χρονιά.

Η αποχώρηση των μαθητών/τριών θα πραγματοποιηθεί από τις 10:00 με 10:30

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες, Σας ενημερώνουμε ότι οι επαναληπτικές εξετάσεις του Σεπτεμβρίου για τους μαθητές που παραπέμφθηκαν θα πραγματοποιηθούν σύμφωνα με το παρακάτω πρόγραμμα:

Φυσική: Τρίτη, 2 Σεπτεμβρίου 2025, ώρα 09:00 π.μ.

Μαθηματικά: Τετάρτη, 3 Σεπτεμβρίου 2025, ώρα 09:00 π.μ.

Παρακαλούμε να φροντίσετε ώστε οι μαθητές να προσέλθουν έγκαιρα στο σχολείο.

Οδηγίες για την υποβολή Ηλεκτρονικής Αίτησης Εγγραφής σε ΕΠΑ.Λ., Π.ΕΠΑ.Λ. και ΓΕ.Λ.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ, ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ & ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗΣ

ΣΕ ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ. – Π.ΕΠΑ.Λ.

Από τις 30 Ιουνίου 2025 και ώρα 07:00 έως και τις 08 Ιουλίου 2025 και ώρα 23:59, όσοι/ες επιθυμούν να εγγραφούν, να ανανεώσουν την εγγραφή τους ή να μετεγγραφούν σε οποιαδήποτε τάξη Δημόσιων Ημερήσιων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ. και ημερήσιων Π.ΕΠΑ.Λ., θα μπορούν να υποβάλουν «Ηλεκτρονική Αίτηση» για το σχολικό έτος 2025-2026.

 Οι αιτήσεις υποβάλλονται μέσω της εφαρμογής «e-εγγραφές», στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://e-eggrafes.minedu.gov.gr

ή μέσω της διαδικτυακής πύλης: https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/eggraphe-se-skholeio/eggraphe-ananeose-eggraphes-se-geniko-kai-epaggelmatiko-lukeio συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία.

odigiese-egrafes2025