Ο καθιερωμένος αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς. Στην τελετή παρευρέθηκαν οι μαθητές, οι καθηγητές και οι γονείς, ενώ τον αγιασμό τέλεσε ο ιερέας της ενορίας μας. Με τις ευχές του για υγεία, πρόοδο και δημιουργικότητα, έδωσε σε όλους δύναμη και αισιοδοξία για τη χρονιά που ξεκινά.
Η Διευθύντρια και οι καθηγητές απηύθυναν θερμό καλωσόρισμα στους μαθητές, ιδιαίτερα στους νεοεισερχόμενους της Α΄ Γυμνασίου, ευχόμενοι επιτυχίες, καλή συνεργασία και ένα σχολικό έτος γεμάτο γνώση και δημιουργία.
Η τελετή ολοκληρώθηκε σε κλίμα χαράς και συγκίνησης, σηματοδοτώντας την αρχή μιας ακόμη γόνιμης σχολικής χρονιάς.





